vALLuntar, ediţia a II-a

vALLuntar 2013

Update: Până la urmă am ales „100 de minuni ale Chinei” şi „100 cele mai frumoase muzee ale lumii”. De-abia aştept să le primesc, să le citesc şi apoi sper să strâng cât mai multe comentarii la recenzii ca să plantăm mulţi copăcei. 😀

_________________________________________

De prima ediţie a Campaniei vALLutar am auzit prea târziu pentru a mă putea implica. Însă de atunci am tot stat cu ochii pe Editura All şi pe evenimentele frumoase pe care le organizează şi aşa am aflat de ediţia cu numărul 2 a campaniei.

Noutatea adusă de aceasta este că bloggerii participanţi în campanie vor primi câte un copac pentru fiecare 15 comentarii la recenzia publicată pe blogul lor la o carte ALL.

Pe scurt, cam care sunt regulile: în perioada 4-17 februarie 2013 Grupul Editorial ALL pune gratuit la dispoziţia fiecărui blogger înscris câte două cărţi la alegere de pe site-ul editurii. El trebuie să le citească şi să îşi scrie părerea despre ele pe blogul personal.

Dacă o recenzie are mai mult de 15 comentarii, celelalte comentarii se vor cumula cu comentariile de la alte recenzii, de pe alte bloguri, iar la 20 de comentarii o echipă a Grupului Editorial ALL va planta un copac într-un loc ales de ROMSILVA.

Mai multe detalii privind modalitatea de participare găsiţi aici. Eu, deocamdată, „rasfoiesc” de zor www.all.ro pentru că încă nu mă decid ce cărţi să aleg. 😀 Promit să revin cu informaţii după ce voi face o alegere.

2 gânduri despre &8222;vALLuntar, ediţia a II-a&8221;

Lasă un răspuns

