Am și eu copacii mei

Știu că în ultimele săptămâni v-am tot bătut la cap cu campania vALLuntar  “Mai multe cărţi, mai multe şanse”: bloggerii citesc şi plantează copaci”, dar nu puteam să plantez puieții de paltin pe care i-am primit în urma campaniei, de la ROMSILVA, și să nu vă spun. Prin campania vALLuntar, Grupul Editorial ALL şi-a propus să încurajeze lectura şi voluntariatul. Astfel, în perioada 4-17 februarie 2013 editura a pus gratuit la dispoziţia fiecărui blogger câte două cărţi la alegere de pe www.all.ro. Bloggerii au citit, au scris recenzii la cărţile ALL pe blogul personal şi au adunat comentarii. 15 comentarii la recenzia publicată însemna un copac plantat.

Vă mulţumesc, încă o dată, pentru comentariile voastre la cele două postări ale mele din cadrul campaniei (“100 de minuni ale Chinei” şi “100 cele mai frumoase muzee ale lumii”)! În urma acestora, sâmbătă am plantat doi copăcei, care sper să ajungă paltini în toată regula și să contribuie la aerul curat din oraș. Mai jos aveți dovada😀

Se spune că un om, într-o viață, trebuie să planteze un copac, să construiască o casă și să-și întemeieze o familie. Primul pas l-am făcut, acum să vedem ce urmează. ;))

5 gânduri despre &8222;Am și eu copacii mei&8221;

  1. Pingback: Copăceii mei | O singură datorie are omul: Să nu fie prost!

Lasă un răspuns

