Dați 1 leu pentru…

Știu prea bine că există celebra vorbă: „Dați 1 leu pentru Ateneu!” și că aceasta se aplică mai nou pentru tot felul de campanii de strângeri de fonduri. Astăzi însă am fost extrem de surprinsă să mi se ceară 1 leu pentru altceva si pot pune pariu că nimeni nu va ghici pentru ce.

Bon

Da, ați văzut bine: am dat 1 leu pentru a mi se semna Fișa de lichidare la Biblioteca Centrală Universitară (BCU) din Iași. Eu înțeleg că atunci când ne facem permis sau îl vizăm pe cel vechi dăm 15 lei (cam mult pentru o viză, dar asta e altă poveste :D), dar pentru lichidare… Să fie oare acel leu pentru tușul din ștampilă și mina de pix cu care a semnat casierul?

4 gânduri despre &8222;Dați 1 leu pentru…&8221;

  1. Draga domnisoara nemultumita, 15 lei nu reprezinta viza ci uzura cartilor care au nevoie de intretinere sunt trimise la legatorie din timp in timp etc, daca tot sunteti atat de ofuscata pentru acel 1 leu (UN LEU) care vi s-a cerut la lichidare, ce spuneti de cineva care a trebuit sa-si radieze o masina veche, adica sa fie scoasa din evidenta primariei, pentru a nu mai plati impozit pe ea si a fost taxat cu 80 de lei ??? O fi tusul primariei de 80 de ori mai bun? sau poate mina de pix?

    • Ioan, dacă acei 15 lei reprezintă uzura cărților, ar trebui spus acest lucrur – e o greșeală de comunicare din partea Bibliotecii. Lumea știe că viza era (sau este, că nu mai știu) 15 lei, nu că acești bani sunt pentru întreținerea cărților împrumutate. Cred că nu ar mai comenta nimeni dacă am ști pe ce anume dăm banii – inclusiv acel 1 leu.

  2. E de ani de zile treaba asta, am patit-o si eu.
    Si da cel mai probabil e tusul pentru ca eu nu am dat pe acolo decat la lichidare🙂.

Lasă un răspuns

