Prin Slănic Moldova

Vara aceasta am ales să plec în vacanță cu familia într-un loc unde să ne odihnim, pentru că anul acesta a fost unul extrem de greu pentru toți. De aceea, am ales Slănic Moldova, unde am ajuns pentru prima dată. Și nu am regretat – e locul perfect pentru odihnă.

Pentru că, spre deosebire de alți ani, acum am decis să stăm locului, vă prezint mai jos căteva imagini doar din Slănic, sper să vă placă.

Aștept impresii.🙂

Spre izvoare

Sus, sus, sus, la munte sus

Sus, sus, sus, la munte sus

Traseul "300 de scări" - Muntele Dobru

Traseul „300 de scări” – Muntele Dobru

Altfel de trepte - Pe Traseul "300 de scări" - Muntele Dobru

Altfel de trepte – Pe Traseul „300 de scări” – Muntele Dobru

O încurajare nu strică

O încurajare nu strică

Munte și liniște

Munte și liniște

Parcul din Slănic Moldova

Parcul din Slănic Moldova

 

 

 

 

 

 

Lasă un răspuns

