Copywriting: meserie sau talent?

De când am intrat la facultate şi până am terminat masteratul mi-a plăcut să mă implic în tot felul de proiecte studenţeşti şi să particip la diverse training-uri, workshop-uri, conferinţe sau alte evenimente care aveau legătură, mai mare sau mai mică cu domeniul meu de studiu – comunicarea (jurnalism, relaţii publice, publicitate, marketing…).

De multe ori s-a întâmplat să aflu prea târziu sau pe ultima sută de metri de un anumit evenimet. Pentru că nu aş vrea să păţiţi şi voi asta, m-am gândit să vă anunţ din când în când ce se mai întâmplă prin târg, Târgul Ieşilor, bineînţeles.😀 Nu vă voi povesti doar de evenimente din domeniul comunicării,  ci şi din alte arii de interes pentru mine şi poate şi pentru voi şi nici nu mă voi axa doar pe acelea dedicate studenţilor. Pur şi simplu dacă mi se va părea ceva interesant şi aş/voi merge, vă voi anunţa şi pe voi, cei puţini care mai treceţi pe aici.🙂

ATELIEREAstăzi vă povestesc câte ceva despre a VI–a ediție a proiectului ATELIERE, marca PRIME Iași. Ediţia din această primavară este constituită din trei workshop-uri ce se desfășoară simultan, susținute de specialiști din domeniu. Tema proiectului, Copywriting: meserie sau talent? le va oferi studenților posibilitatea să-și completeze experiența scrierii de texte publicitare și să afle cât mai multe despre posibilitățile de manifestare a abilităților înnăscute. Totodată, domeniul incitant, încă neexplorat, va constitui contextul favorabil al desfășurării unor workshop-uri eficiente, cu o parte teoretică și una practică. Participanții vor simula, așadar, munca unui copywriter și vor afla ce anume presupune aceasta, care sunt calitățile ce îl pot face un  profesionist.

Speakerii acestei ediții, Ștefan Negoiță, Raluca Gavrilescu și Oana Filip, le vor oferi studenților șansa de a afla cât mai multe despre copywriting și posibilitatea de a exersa un talent, de a acumula unele cunoștiințe teoretice pentru a deveni un adevărat profesionist în acest domeniu.

Studenții pasionați de copywriting se pot înscrie prin completarea formularului de pe pagina oficială de FB a proiectului. În cadrul fiecărui workshop există un loc gratuit în urma acceptării provocării lansate de PRIME Iași:  conceperea unui slogan în cadrul unei campanii de lansare a unui produs inexistent pe piață, berea la plic. Acest exercițiu, dincolo de beneficiul direct, va fi un prim pas către provocările acestei ediții.

Sună interesant atât provocarea, cât şi programul acestei ediţii. Eu m-aş înscrie dacă aş mai fi studentă. Dacă ajunge cineva, să ne spună şi nouă cum a fost.🙂

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s