Un nou drum, un nou loc…locul meu

DeciziiDe pe la mijlocul lui octombrie 2013, am tot căutat drumul spre un anumit loc, un loc deosebit, despre care să pot spune că e al meu. Am căutat, am întrebat, am deznădăjduit, am sperat, am găsit ceva, am ales, am găsit apoi altceva, ceva bun.

Dar atunci când Dumnezeu are alte planuri cu tine și când trebuie să se întâmple ceva, se întâmplă, chiar dacă poate nu mai sperai sau credeai că ești deja pe drumul cel bun.

Cam asta am pățit eu😀 . Acum cred că pot spune, în sfârșit, că mi-am găsit locul la Mitropolia Moldovei şi Bucovinei, Centrul Cultural Misionar Doxologia al Arhiepiscopiei Iașilor

Nu pot spune în cuvinte câte emoții am. Nu știu decât că mă așteaptă multă muncă, dar extrem de frumoasă; că voi avea o echipă pe care mă pot baza și care se va putea baza pe mine; că voi lucra cu oameni deosebiți și că nu degeaba s-a petrecut totul cu viteza luminii (într-o lună), după ce timp de aproape șase luni nu se întrezărea nimic concret. Cred cu tărie că se vor petrece lucruri deosebite la Doxologia.

Dumnezeu m-a ajutat să găsesc până la urmă drumul și LOCUL MEU.

De acum a început numărătoare inversă, cum spunea și Anda. AMR 1 zi…

2 gânduri despre &8222;Un nou drum, un nou loc…locul meu&8221;

  1. Fie ca noul drum pe care l-ai ales in viata sa-ti fie binecuvantat cu toate cele de folos spre desavarsirea personala si profesionala! Doamne ajuta!

Lasă un răspuns

