Marșul pentru Familie

Săptămâna aceasta va fi una destul de agitată şi aglomerată pentru mine, dar aşa îmi place – să am mereu ceva de făcut.😀 Nu mă voi apuca acum să înşir aici tot ce am eu de făcut şi unde voi merge. Vă voi spune doar câte ceva despre o serie de evenimente de solidarizare pentru familia tradiţională.

Cei din Asociaţia Familia Tradiţională Iaşi au ales ziua de 1 iunie pentru a organiza mai multe evenimente, după cum puteţi vedea mai jos.

Program 1 iunie

Marşul pentru Familie este punctul central al zilei, unde voi fi şi eu prezentă. De ce acest eveniment? Pentru că trebuie să atragem atenția asupra faptului că:

  • Constituția țării trebuie să garanteze căsătoria dintre un bărbat și o femeie;
  • Familia este spațiul normalității și al firescului;
  • Copiii sunt cel mai frumos dar de la Dumnezeu;
  • Familia, formată din bărbat, femeie și copii, este elementul de bază al societății moderne;
  • Viața începe în momentul concepției, iar perioada pe care copilul o petrece în pântecele mamei este la fel de frumoasă și normală ca oricare altă etapă de creștere.

Una din provocările pe care Marșul pentru familie le lansează și care mie îmi surâde este Concursul de eseu și fotografie pe tema: Cea mai frumoasă amintire din familia mea. Poate participa oricine, iar premiile sunt atractive. Detalii mai jos.

Concurs

Mai multe informaţii despre toate activităţile de pe 1 iunie găsiţi aici.

Ne vedem la Marş!!!

Un gând despre &8222;Marșul pentru Familie&8221;

  1. Pingback: Ţipătul mut | O singură datorie are omul: Să nu fie prost!

Lasă un răspuns

