A sosit!!!

Cum cine a sosit? Planta mea cu care voi participa la concursul 8 săptămâni de prospețime de la Silan. Până pe 26 august voi avea grijă grijă de un trandafir tare frumos care a ajuns la mine ieri.

Promit să am mare grijă de el şi, la finalul celor opt săptămâni, dacă voi mai avea planta, pot câştiga una dintre cele opt vaze realizate manual de un artist sticlar. Vaza e tare frumoasă și mi-ar plăcea să o câștig, dar simplul fapt că am un trandafir așa frumos la geam e deja un premiu.😀

IMG_0735

Deocamdată i-a pus mama puțin îngrășământ (pentru că eu nu eram acasă când a venit curierul :D) și l-am așezat frumos între mușcate. Voi reveni cu noi povești despre cum evolueză trandafirul meu.

Lasă un răspuns

