Ţipătul mut

avort

 

Acum două luni, la Marșul pentru Familie, am primit de la o doamnă, în Parcul Copou, o foaie cu niște versuri. Atunci nu le-am dat prea mare importanță, dar zilele acestea am dat din nou peste ele și mi s-a pus un nod în gât când le-am citit.

După ce am depășit momentul am zis că ar fi bine ca aceste versuri să ajungă la cât mai multă lume. Așa că, iată-le:

 

Țipătul mut

                de Sofia Timofte

Când Domnul hotarî să te-mplinească,

Și firea-ți de femeie să rodească,

În pântecele tău mi-a făcut loc,

Să mă ferești de orice nenoroc.


Am respirat si m-am hrănit prin tine,

Și glasu-ți auzeam vorbind de mine,

Visam să te cunosc, fără să știu,

Că-n pântece îmi faci mormântul viu.
 

Deodată am simțit cuțitul rece,

Și groaznica durere săgetând,

Și am țipat cu țipătul meu mut,

Dar tu măicuță, nu m-ai auzit.
 

Mă-ntreb: unde erai măicuța mea,

Când moartea crudă trupu-mi sfârteca?

Mă chinuiam să scap și nu puteam,

Cu glasu-mi mut, la Domnul mă rugam.
 

Unde-ți era iubirea ta de mamă

Ca puiul chinuit să-l poți salva?

Cum ai lăsat ca dureroasa lamă

Să taie în bucăți făptura mea?
 

Dar, poate ție nici nu ți-a păsat

Și nici n-ai plâns când morții tu m-ai dat,

Și nici măcar tu nu mi-ai dat un nume,

Cu lacrimi, să-l rostești în rugăciune.
 

Tu, prin botez, nu mi-ai dat sfântă haină

Nici n-am gustat a-mpărtășirii Taină,

Cu Îngerași-n cer, nu pot cânta,

Nici să-L văd pe Domnu-n Slava Sa.
 

La sânul tău, tu nu m-ai alăptat,

Și nici în brațe nu m-ai legănat;

Și nu am nici măcar un mic mormânt,

La care flori să îmi aduci plângând.
 

Eu stau măicuță într-un colț stingher,

Și plâng de mila ta, privind spre cer,

Căci știu că la Obșteasca Judecată,

Tu vei plăti...eu voi primi răsplată.

 

Sursa foto: www.farmacistul.com

Lasă un răspuns

