La final de 2014…

În acest an am avut parte de multe momente speciale, de momente grele, de momente frumoase, de momente de care aș vrea să uit, de momente pe care aș vrea să le mai trăiesc o dată și încă o dată…

Printre acestea au fost și momente de care nu îmi mai aduceam aminte, au fost clipe care au trecut cu o viteză uimitoare, care atunci nu au însemnat nimic. Acum, în schimb, îmi dau seama cât de importante au fost și că totul se întâmplă cu un scop, că Dumnezeu îți dă ce ai nevoie exact atunci când ai nevoie, nu când crezi tu că ai nevoie.

Nu vreau să mă lungesc și nici să intru în detalii. Vreau doar să vă arăt două mesaje primite în acele clipe care spuneam că au trecut extrem de repede și cărora nu le-am dat prea mare importanță atunci:

Primul moment

Al doilea moment

Lasă un răspuns

