O experiență faină

Social Media Essentials

Alex, mulțumim pentru fotografie!

Săptămâna aceasta am avut șansa să particip la Social Media Essentials, primul program intensiv de social media din România, organizat de Alexandru Negrea, în parteneriat cu agenția Spada.

A fost o experiență faină, o experiență pe care aș vrea să o repet. Am cunoscut oameni frumoși, oameni pasionați de ceea ce fac și care își doresc să învețe mereu, să se perfecționeze și să se dezvolte și pe plan personal, nu doar profesional.

Personal, mi-am adus aminte de niște lucruri pe care le știam, dar pe care nu le-am pus în practică până acum :-(; am învățat o groază de lucruri despre ce se poate face în Social Media; mi-au venit o mulțime de idei faine pe care sper să le pot pune în aplicare cât mai repede alături de colegii mei de la DOXOLOGIA.

Însă primul lucru pe care vreau să îl fac este: SĂ SCRIU MAI MULT PE BLOG! 😀 Știu, mi-am mai propus asta, dar de data aceasta mi-am promis mie că mă voi ține de treabă.

Lasă un răspuns

