O zi specială

11834696_1101028559926068_8081570704393650040_oAstăzi este o zi specială. De ce? Pentru că este ziua unuia din cei mai importanți oameni din viața mea. Este ziua în care îi spun LA MULȚI ȘI BINECUVÂNTAȚI ANI! celui căruia îi datorez multe clipe de liniște, de bucurie și împlinire a sufletului meu.

Îi mulțumesc pentru că de fiecare dată când mă întâlnesc cu dânsul are zâmbetul pe buze și o privire caldă și senină care mă liniștesc, de parcă toate probleme s-au rezolvat; pentru că se bucură de fiecare dată când te vede; pentru că m-a primit în familia lui de suflet; pentru că binecuvântarea pe care mi-o dă aproape în fiecare zi face din mine o persoană mai bună; pentru că m-a ajutat să-L cunosc mai bine pe Domnul și să mă întâlnesc mai des cu El; pentru că îmi răspunde la toate întrebările (mai puerile sau mai puțin puerile); pentru că am de învățat de fiecare dată ceva de la dânsul; pentru că mi-a permis să îi fiu și eu aproape…! Îi mulțumesc pentru că este!

Îi mulțumesc Domnului pentru că l-a trimis în viața mea!

Să vă dea Domnul mulți ani, cu sănătate, fericire, putere, lumină și să vă bucurați de prezența celor dragi, de realizările și împlinirile copiilor!

Lasă un răspuns

