Mulțumesc!

Mi-am promis mie și am promis și altora că mă voi reapuca de scris pe blog. De obicei, când vrei să te apuci de ceva, se începe de luni sau de pe 1 a lunii x. De ce să nu fie de pe 1 aprilie? Și nu, nu e păcăleală!

Apus în Evia

Încep de astăzi, sau, mai bine zis, reîncep astăzi, la ceas de seară cu o postare scurtă, cu o postare în care vreau doar să mulțumesc!

Îți mulțumesc, Doamne, pentru că azi am simțit că am aproape cel puțin două persoane pe care le pot numi prieteni (deși nu am mai făcut asta de peste 10 ani, cred)! Le mulțumesc și lor pentru că au fost lângă mine și pentru că, prin ei, Domnul mi-a arătat că da, mai există prieteni și mai pot avea încredere în ceilalți!

Iar la final, un mesaj pe care mi-l dedic, dacă se poate face asta😀 : „Mulțumesc, Doamne! Primesc ce-mi trimiți. Ajută-mă să Te văd pe Tine și sensul a ceea ce se întâmplă!”

Lasă un răspuns

