L-am (re)descoperit pe Paul

ppp-19Cum care Paul? Paul Pădurariu.

Săptămâna trecută am avut parte de prima mea ședință foto într-un studio. Dar pe lângă entuziasmul normal, pe lângă faptul că am primit apoi câteva fotografii superbe, în care (culmea!) m-am descoperit, am redescoperit un om, pe Paul.

De ce spun asta? Pentru că prima dată l-am întâlnit prin anul trei (cred) de facultate, când a venit la un seminar să ne vorbească despre ceva cu online-ul, cu marketing afiliat și până aici merge memoria mea.🙂

ppp-22Ulterior ne-am mai intersectat pe ici pe colo, dar zilele trecute, cum spuneam, am avut ocazia să-l descopăr nu doar pe fotograful Paul, ci și pe omul Paul. Nu știu dacă el și-a dat seama de asta, dar prin evenimentul pregătit pentru cei din Kooperativa 2.0 – Filiala Iași nu doar ne-a descoperit el pe noi, cei din fața obiectivului, ci s-a devoalat el, omul din spatele obiectivului.

Cum l-am simțit eu? Degajat, dar atent la detalii în același timp; discret; atent la ceea ce își doresc ceilalți și sensibil la problemele lor; pasionat de ceea ce face, dar fără să dea mai multă importanță fotografiilor decât oamenilor; cu zâmbetul pe buze și după 10 ore de muncă; emoționat; tătic😀

ppp-23

Cum m-am simțit eu? Mult mai bine decât mi-am imaginat. Pentru aceasta: Mulțumesc, Paul! Mulțumesc și pentru fotografii! Dar mai ales, mulțumesc pentru că am mai (re)descoperit un om minunat!

Și mulțumim pentru machiaj, Adelina!

ppp-16

ppp-7

ppp-12

ppp-14

2 gânduri despre &8222;L-am (re)descoperit pe Paul&8221;

Lasă un răspuns

